Module 6 les 1: Branding

In de vorige modules ben je bezig geweest met een aantal zaken. Je weet nu wat je wilt gaan aanbieden en tegen welk tarief. Je weet waar jouw klanten mee worstelen voordat ze tot een koop over gaan en welke bezwaren en unique buying reasons er zijn. 

Welke acties ga je nu uitzetten om deze klanten ook daadwerkelijk te krijgen? 

Een van de belangrijke onderdelen bij de marketing, sales en zichtbaarheid is de branding. Klopt je branding, klopt de look&feel bij wat je wilt uitstralen en wie jouw klanten zijn? Hoe laat je jezelf zien? 

Het neerzetten van een goede, stabiele en duidelijke branding is niet iets wat je in een dag doet. Het vergt heel veel denk-, en doewerk. Een aantal vragen en thema's heb je al beantwoord door alle modules door te nemen. Dus je missie, merkwaarden, kernwaarden en unique-selling-reasons weet je. Vanuit daar kun je kijken naar de juiste kleuren, lettertypes etc. Wil je direct jouw branding goed neerzetten raad ik je aan om een sessie met een expert aan te vragen. En kijk vooral ook de masterclass die ik over dit onderwerp opnam met Jannie Joling van Lentegoud!