Bonusmodule: verdieping op de ideale klant – Vragen

In module 2 ben je fanatiek aan de slag geweest met jouw ideale klant en het uitwerken van deze klant. In deze bonusmodule wil ik je meenemen in een model om de verdieping aan te brengen. Je gaat op een andere manier kijken naar de ideale klant.

Door je een aantal vragen aan te reiken laat ik je zien hoe je ook naar jouw klant kunt kijken en nog dieper in te gaan op jouw ideale klant.  

 

Door deze vragen krijg je nog meer gevoel in de emoties en gedachten die jouw ideale klant heeft. Daarnaast ga je je er in verdiepen hoe jouw klant naar jou en jouw bedrijf kijkt. Deze informatie helpt je weer om je bedrijf en bedrijfsactiviteiten verder af te stemmen op de wensen en behoefte van jouw ideale klant. Daarnaast check je of hetgeen jij doet, wilt uitstraalt, zegt etc ook daadwerkelijk aankomt bij jouw ideale klant of dat je er nog aanpassingen in kunt doen.  

  • Wat denkt jouw ideale klant  
  • Wat ziet jouw ideale klant
  • Wat hoort jouw ideale klant  
  • Wat zegt jouw ideale klant 
  • Wat voelt jouw ideale klant  
  • Wat doet jouw ideale klant  

Werk je veel live met klanten dan is dit model ook te gebruiken op zintuigelijk niveau:  

  • Wat ziet jouw ideale klant?  
  • Wat voelt jouw ideale klant?  
  • Wat ruikt jouw ideale klant?  
  • Wat hoort jouw ideale klant?  
  • Wat proeft jouw ideale klant?  

Dus welke beleving geef jij jouw klant mee als hij/zij bij jou binnenkomt?